Lately on Ig

Pt: o instagram continua a ser a minha rede social preferida. De certa forma, consigo retratar (as parte boas) do meu dia-a-dia e...



Pt: o instagram continua a ser a minha rede social preferida. De certa forma, consigo retratar (as parte boas) do meu dia-a-dia e gosto muito de o fazer.
Se quiserem, podem-me encontrar aqui (@a.lexandra.s).

Espero que tenham gostado. 

Eng: instragam is still my favourite social network. In a certain way, I'm able to show (the good parts) of my day by day and I love doing it.
If you are interested, you can check me out here (@a.lexandra.s).

I hope you liked it. 

You Might Also Like

5 comentários

  1. fotos belas *-* http://naotomocaf.blogspot.com/

    ResponderEliminar
  2. Cada foto linda flor, e olha nem entro no meu instagram porque não sou chegada hahah,
    magrafelizpensa.blogspot.com

    ResponderEliminar
  3. The special red soles make Christian Louboutin pumps win great success in the market. With its luxury design and very simple design, Christian Louboutin Pumps has obtained superb reputation between style people.
    Christian Louboutin Very Mix Spikes 140mm Strass Peep Toe Pumps Silver
    Christian Louboutin Very Mix Spikes 140mm Strass Peep Toe Pumps Gold
    Christian Louboutin Babel Clou 140mm Patent Leather Platform Peep Toe Pumps Black

    ResponderEliminar

Google+ Followers

Followers

Nastydress

Zaful's promotion

Dresslily Halloween